Omröstningen har börjat!

Eftersom jag inte haft något bättre för mig idag än att tycka synd om mig själv, så har jag sammanställt era förslag på smeknamn. Att vissa har en hel jävla radda med förslag o andra väldigt få får vi leva med. Tydligen tröt kreativiteten någonstans=) Jag har lusläst era bidrag, men har jag missat något så säg till så lägger jag till. Se till att rösta på varje nu! Flest röster vinner, du får inte rösta på dig själv! Vid likaställning får vederbörande offer välja smeknamn själv. Come on bitches, YOUR VOTE COUNTS! =p

 

 

Karin- The Best, Sexy, Speedy Gonzales, Raring, Projekt (?)

 

Louise- The Fighter, Gorgeous, Lojs, Lördagsragg, Min Ros, Klant, Heffaklumpen, Hopplös, Rumpnissen, Lololis, Securitas

 

Jessica- Fetknoppen, Tjockisen, Fläskica, Ägget, Äggisen, Sötisen, Jess

 

Linda- Vilse, Klant, Klump, Fiskmördaren

 

Emma- Dan, Emmis31884 (lol=), Bernt

 

Helene- Mazuli, Nemo, Hon med onda ögonen, Evil Eyes?

 

Karin F- Pöket, Kladdkarin

Kommentarer
Postat av: Jess

De ska stå fiskmördaren på Linda me!

2007-03-18 @ 19:37:16
Postat av: Helene

spänningen är olidlig! När e resultaten klara? Jag klarar inte av att vänta länge till....
poss

Postat av: Louise

Asså, det är bara Helene som har röstat.... Ni är kassa!!!!

2007-03-25 @ 21:05:57
Postat av: emma

jag kan ju inte heta bernt..de e ju karin som e bernt

2007-04-05 @ 10:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback