Saker Om Mig Du Inte Visste Att Du Ville Veta!

Helene kom med en utmaning och självklart kan jag inte motstå den! (Inte för att jag vet exakt vad den går ut på, men kul är det!=) Och eftersom jag ibland är lite mobbad så känner jag inte sex personer som har en blogg (eller så är det tecken på att alla mina vänner har ett LIV istället=), så jag hänvisar till Juniors blogg (www.junior.se) och skor mig på hans kompisar (som har bloggar).

Spelreglerna
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1, Jag har fruktansvärt dålig humor. Favoriterna är allt med Killinggänget, HippHipp och Kvarteret Skatan. Austin Powers är världens i särklass roligaste film (har några konkurrenter, men Austin är ju så otroooligt het!). Något av det roligaste som finns är även när folk slår sig (förutom jag själv, det gör ont jue!).

2, Har en fobi för broar. Speciellt långa, höga broar, typ Angeredsborn eller Tjörnbron. Får kalla kårar långs ryggraden och rysningar, oerhört obehagligt. Götaälvbron och Älvsborgsbron är ok numera, eftersom jag måste åka över dem dagligen.

3, Pratar i sömnen. Jobbigt att vakna av att höra sig själv säga högt något i stil med: "Jag är en chokladbit, tror jag ska ta mig en tugga", eller "Stick iväg era slemmiga gelégrodor, ge fan i att jaga mig, ni ska DÖÖÖÖ!". Ännu jobbigare är att dessa nattliga pratstundar inte sällan händer när man har sällskap. Tur att jag större delen av året sover själv!

4, Min starkaste egenskap är nog den att jag kontinuerligt gör klantiga saker. Därför förvånar det ingen den dag jag bryter något eller slår ihjäl mig, vilket därmed kan minska risken för chock hos mina vänner, Det är bra. Exempel på vad jag brukar göra: Slå i huvudet i vassa, hårda saker (Vanligast). Snubbla över mina egna fötter, alternativt fastna med klackarna på olika ställen (också vanligt). Ta fel buss hem och hamna åt helvete, typ Biskopsgården (händer). Limmat fast mina bilnycklar i handflatan (Sällsynt, men HAR HÄNT!).

5, Mitt ständiga pratande kan väcka döda.

6, I´m a sucker för rödvin, choklad, surisar, hångel längst bak i bion och microfibertrasor.

Jag utmanar: Junior. Har ju som sagt inte fler kompisar utan liv ;-) Men jag älskar dig ändååå Junior!! Hoho vad jag kommer åka på däng efter det här=)

Kommentarer
Postat av: Buddjättaren!!

"Jag är en chokladbit, tror jag ska ta mig en tugga"

haha denna va ju helt klart bäst!! :P

2007-03-08 @ 22:52:56
Postat av: Helene

Vaddå, vem har sagt att HIPP HIPP är dålig humor??? Den personen ska få spö. Av mig.Och dej. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHH SOPA!
Hur kul som helst.

/från en som inte har ett liv (enligt vissa,ska inte nämna namn...)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback