Smeknamn it is!

Smeknamn är 2007 års motsvarighet till 80-talets axelvaddar, dvs ett MÅSTE. Så nu ska vi hänga med i svängen och skaffa oss tuffa nicknames. En del av oss har redan några att välja på (typ jag som aldrig får heta mitt riktiga namn utan är mer känd som Lojs), men för att göra det rättvist skall en omröstning ske.

Röstningsregler: Jag är som vanligt enväldig domare tillika rösträknare. Jag är hård men rättvis och fusk kan eventuellt ske, men det är inget som någon kommer märka av ;-). Alla får komma med förslag, sedan kommer jag sammanställa allt i en lista där varje brud får minst tre olika förslag. Flest röster vinner. Tänk på att tävlingen är på högsta tramsnivå och oseriöshet. Man får inte rösta på sig själv, men man får ha önskemål som kan komma att räknas vid eventuell lika-ställning.
Här kommer Brudarna ni ska döpa!:

Jessica
Louise
Karin
Linda
Emma
Helene
Karin F

Så se till och skicka förslag! De behöver absolut inte ha något med namnet att göra (som tex Lojs/Jess) utan kan likaväl vara något som beskriver personen (typ Snyggingen/Fulingen;).


Kommentarer
Postat av: Karin the best

Haha fan va ball! Jag är ju även kallad "the best" den snyggaste, sexy, oj oj de finns så mkt namn på mig Lojs! Sätt in dem! Haha, nej men Louise har hetat "the fighter" och Gorgeous på min mob de säger en del, mitt lördagsragg brukar ja referera dig till och min ros, vet ej varför haha.. Sen Jessa, Tjockisen, fetknopp, Jess, Sötisen, "den kogalna" de finns massor.. ja får lura på resten..Emma snabbt kallas ju Dan.. Men ja är ju bäst! puss

2007-03-11 @ 12:41:50
Postat av: Louise

Linda då? Vilse kanske?=) Är inte Jess också känd som Ägget? Kärt barn har många namn eller vad säger man? kom igen brudar, alla måste ge förslag annars får man ett SKITELAKT smeknamn själv!

Postat av: Karin

det jag kan komma på just nu är att karin är ju Raring (blir kanske raringen?)och Louise om det inte blir Loi, Lololis, rumpnisse så blir det Klantis för finns det nån klantigare än louise? säger det med kärlek din lurifax ;) puss och godnatt (sängen ser helt enkelt för inbjudande ut!!!)

2007-03-11 @ 21:17:46
Postat av: Helene

Jessica= bör kallas nåt med Ägg. Hon hette ju Äggisen på min mobil under två års tid så...
Emma= Dan eller Bernt
Linda = vilse i pannkakan? höhö, lite för långt dock. Hon e ju också en charmig klumpeduns så klanten, klumpe eller liknande.
Helene= vad har jag för grymt jobbiga egenskaper som man kan gör ett smeknamn av? Nemo kanske (mitt minne e ju som en fisks)
Louise = drummel,hopplös (hihi),Securitas (som ironi på din insident med larmet)
Karin= raring e bra men dock inget personligt smeknamn. inga idéer tyvärr....du är så perfekt helt enkelt!...

puss min darlings

2007-03-11 @ 23:32:58
URL: http://mazuli.blogspot.com
Postat av: jess

Tror ni det är bra att komma på flummiga namn när man sovit en timma på typ 30? Tyvärr är jag inte i det övertrötta stadiet längre utan snarare de stendöda.. Men med tanke på stendöda vill ja döpa linda till fiskmördaren eller fiskdödaren
Helene: hon med dom onda ögorna onda ögat? (malaysia)
Lojs: flum eller nåt me sushi...?
Karin: projekt (på sättet karin säger de) är det illa när ja glömde av anledniingen till de? Vet ju att hon läser de men de va nåt...öhhhh

Nu känner hela ja mig som öhhhhhhh så återkommer med fler namn...

2007-03-12 @ 16:24:13
Postat av: Jess

Tyvärr hjälper det inte att kolla idag heller, fast ja sovit... däremot funderar ja på hur knäpp ja var när ja skrev för fattar inte vad ja tänkte med karins namn... hmm..

2007-03-14 @ 10:36:15
Postat av: Linda

Varför vill alla kalla mig vilse? Jag har ju äntligen hittat hit iallafall (ett par månader efter alla andra).
Så, smeknamn var det. jag kan ju bara omedelbart protestera mot jessicas förslag fiskmördaren. Jag har bara haft lite otur, det är dålig kvalitét på dagens fiskar.
Louise däremot.. Louise "handbromssladden" Johansson efter alla dessa påstådda ascoola sladdar du har gjort men som ingen sett =)
Jag får fundera lite mer på de andra och återkomma för idag är jag för trött. Man kan ju inte begära hur mycket som helst en söndag..

2007-03-18 @ 16:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback