Lika obehagligt som att tappa bikiniunderdelen framför en familj tyskar som filmar sin semester (Kan jag tänka mig?), är.....

....tanken på att det faktiskt, om jag tänker efter, inte alls är så läskigt som jag trodde att det eventuellt skulle vara att tänka tanken på att kanske någon gång i närmsta framtiden inte vara helt främmande för den eventuella händelsen att kanske possibly, men inte helt bestämt, fast möjligheten finns och chansen är större än vad jag trodde att den från första början skulle vara, så trots att detta är relativt oväntat och något förundrande, emellertid kanske är precis vad jag eventuellt kanske tror att jag möjligen vill, om jag känner mig själv rätt, men ändå skräms jag av att jag egentligen inte skräms alls av tanken på att jag skulle kunna tänka mig att....
Nej förresten, vad skriver jag?!
Någon kan ju läsa detta!

=P

Pussen.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha... jag vet ju hur det känns och tappa bikinidelen... vet jag då hur du känner? Haha. Pusss

2007-05-26 @ 23:32:13
Postat av: Louise

Haha, det var dig jag syftade på, babe ;)

Postat av: Jessica

Nähä?! Det fatta jag inte alls?! ;)

2007-05-27 @ 18:07:08
Postat av: Karin

Det fattade inte jag :)
Men jag va ju me när jessa gjorde de,,,,, de va en vacker syn....not!!!

2007-05-28 @ 15:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback