VM-Guld

Helt ärligt. Jag har fan tagit guld i "Fin Flicka-VM". Jag är så duktig så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Allt jag gör e bara så bra. Funderar på att fira detta genom att låta allt gå åt helvete. För vi vet ju att det är det jag är bäst på, så många VM-guld jag har i kategorin "Brightast ideér i världen".

Nä, nu sitter jag här och ljuger igen.

Förlåt. Jag lovar att ta mig i kragen. "Jag ska skärpa mig". Allt kommer att gå så bra. Jag ska bara bli skräckslagen först.

Jag är inte så hemsk som jag verkar.

Puss!

=)

Kommentarer
Postat av: Snyggot

Okej...du är galen..men ja fattar va du menar!!!! du klarar det!! puss

2007-05-03 @ 10:22:12
Postat av: Jessica

Louise kan! Louise duktig! Louise söt! puss

2007-05-03 @ 16:58:16
Postat av: Jessica

har bloggen dött?

2007-05-10 @ 23:40:29
Postat av: Louise

Den vilar..... =P Det händer så mkt at jag inte hinenr skriva, haha!

Postat av: Junior

Hur gick det egentligen med kuvertet du skulle lägga på rubinen? Var det värt en guldmedalj i "Fin Flicka-VM"?

2007-05-12 @ 12:30:13
Postat av: Louise

Jag tror inte du försåt innebörden av begreppet "fin flicka" junior.... Jag tror du mer syftar på "duktig flicka" och det har jag inte ens kommit i närheten av än=)

2007-05-14 @ 12:26:10
URL: http://loi.blogg.se
Postat av: Junior

"försåt"?

Vad är det? Ett nytt ord jag inte hört talas om? Om du tuggar klart innan du öppnar munnen så kanske vi andra hör vad du säger. Fast inte för att du har något vettigt att säga=D

Hehe, nu är jag riktigt på hugget! Kul det här ju...

2007-05-15 @ 09:39:09
Postat av: Louise

Pung-Arne. Det är du! Äckel.

2007-05-15 @ 10:50:13
URL: http://loi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback