Blaha blaha blaha

En hopp, två hopp, grodan boll... Det var en gång en dammtuss som hette Ros-Marie. Så en vacker dag blev hon uppsugen så hon dog. Jättetragiskt. Sigvard däremot, den smutsiga disken, fick vara kvar.

Idag har det varit så underbart vackert väder. Tog mig en springtur, en ny runda. Kallt värre var det dock. Renar det själen, tro?

Tänk om man skulle tappa sitt ansikte och glömma bort hur man ser ut, vad jobbigt det skulle vara....

I fredags var jag och en kompis på danskväll. Det var workshops och vi fick testa Bollywood dans och tango. Skulle testat lindyhop med, men tyvärr överlappade kurserna så vi missade det, lite tråkigt. Sedan drog vi vidare till Tranquilo och drack mojitos och skakade rumpa. Kan det bli bättre? Dessutom gjorde jag en deal med Annsofis kompis Oscar att han ska lära mig spanska och jag ska lära honom svenska. Får se hur det blir med den saken, jag är ju inte jättepedagogisk av mig=).

I morgon blir det Stockholm igen, känns som om jag inte gör annat än att åka dit. Får väl se om denna resan blir lika förvirrande som de senaste. Lutar åt det, vi ska ha miljögenomgång och jag känner mig noll förberedd. Kanske skulle satt sig och pluggat in lite....

Oj, oj!  Wish me luck....

Varje gång jag bloggar blir jag sugen på morotskaka....  Mmmm, cookie, I wish I could have you here now. Med massa glasyr. Ahhh, dregglar........=) 

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback