Dagen Då Jag Hittade En MP3-Spelare I Trosorna.

Det är inte vanligt, men det kan hända. Särskilt när det gäller mig. Om man tex sätter fast MP3:n i byxlinningen när man ger sig ut och springer, och sedan sätter av en jävla nittio på slutspurten, tills man känner at IIIIIIIIIHHHHH, DEN HAR GLIDIT NER I TROSORNA! Dags att skaffa bättre resår i underkläderna kanske? But we had a moment there, jag och sångaren i Linkin Park. Man får vara glad för det lilla när man är singel och inte bara kan sexa hit och dit. Jag menar, det är ju inte så att man bara kan ragga upp någon på tex bussen hem och helt sonika fråga; Ska vi gå hem till dig eller mig?;) HAHAHAHAHAHAHAHA!!!! (Inte för att jag någonsin ens sett en naken kille, tro inget annat än att jag är ett helgon, mamma lilla! Nackdelen med att ens mamma kan adressen till ens blogg är att man inte riktigt kan skriva allt man tänker).

Kommentarer
Postat av: Mor

he,he,he....
Mother is here again !

2007-11-01 @ 20:57:38
Postat av: jessica

och ja me =)

2007-11-03 @ 23:51:58
Postat av: pappa

hehehe

2007-11-07 @ 19:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback