Detta är inte helt okej.

Att det ska ta fucking 4 timmar till Örebro! Alvarligt talat. Och E20 också, av alla tråkiga jävla vägar så ska det vara den tråkigaste av dem. Hade hellre kört Göteborg-Borås femton gånger fram och tillbaka. Någon får gå upp innan El-Sharafi haft det första böneutropet från sin hemmagjorda minaret i Biskopsgården. Tuppen är inte uppfunnen än.

Igår var dock en intressant och lätt fövirrad kväll för Fröken Louises del. Började på Vasastan där vi trodde att jobb-gänget var. Det var de inte. Efter en öl och en plötslig sammanstötning av en gammaltöntig klasskompis från högstadiet smög vi oss ut och in på Victoria, där gänget var samlat. Fick i oss en öl till och bevittnade en däckning och två utkastningar (som senare blev tre, när hela den manliga eliten blev utkastade från samma ställe på samma kväll. Varför är det bara vi kvinnor som klarar av att hålla oss i skinnet?!)
Tillbaka på Vasastan. Träffade en av våra kunder och ställde mig, hyfsat plakat, och började snacka företagsavtal. Yeah.
Nu ska vi vidare till Park Lane. Trillar ut från Vasastan, men inser efter tvåhundra meter att jag behöver gå tillbaka eftersom fler folk slutit upp. Jag hamnade aldrig på Park. Drack honungssmakande Newcastle med nya bekantskaper istället.

Nu funderar jag på om man ska släpa sig till volleyn eller ej. Kommer ju missa det imorn. Lutar åt det. Eller Bollyboll som jag också hört att det heter ;).

Kommentarer
Postat av: KlaBBe

Det jag gillar med lojs, är att hon oftast(alltid) publicerar historier utan jobbiga detaljer. I detta fallet är det extremt gött faktiskt. Jag är nämligen tyvärr medlem i den "manliga eliten", och alla som läst inlägget vet ju hur bra det gick. :P.

Super rolig kväll ändå budgetvänner! Detta måste vi göra om, om ni tjejjer vågar dvs ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback