Har ni fest eller?

Min kompis är skön. Snackade på msn igår och han säger att de tänkte ha fest.

-Kul, vart då? undrar jag.
-Hos dig, tänkte jag!=)

Ehh, jaha? Mina planer på slappekväll försvann lika fort som den kom, och tio pers invaderade min lägenhet. En eloge till Dennis som faktiskt ställde sig och diskade undan lite innan de åkte, fan vad gullig du är vännen! Sedan vad det är med bröderna Sch och bråkas vet jag inte, ni vet ju om att jag tar er båda ändå! Jag har numera även en grop i min soffa i form av tv kroppar efter kärleksparet som ockuperade soffan heeeela kvällen. Söta var ni.

Nu sitter jag här och försöker lära mig spanska med en "lyssna-och-lär"-cd. Kan bli kul det här!

Snart bär det av till päronen och farsdags-middag. Kan bli bra det här.


Kommentarer
Postat av: jessica

Vi var till och med fler än 10... när gick dom hem då? Puss

2007-11-11 @ 16:48:58
Postat av: Louise

Roman o de drog vid två, linda, karin o paffen vid tre. Blev stabilt sent ändå!=)Gick det bra att komma upp imorse? Puss

2007-11-11 @ 22:33:05
Postat av: jessica

blev ju mer fest än på din fest ju! det var lite segt att gå upp men är ju alltid morgontrött...

ska du fixa telefon idag?

2007-11-12 @ 11:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback