Manlig?

Jag gjorde just ett test om huruvida man är tjejig eller ej. Maximalt kunde man få 75 poäng, hade man över 30 var man tjejig. Ganska lätt att komma över det kan man tycka va? Men när frågorna mest  handlade om du gillade glitter och rosa, vilka brudaffärer handlar du i, vilka av dessa romantiska komedier älskar du, vem av Paris Hilton och Britney Spears tycker du mest om, gillar du enhörningar osv, då kan man börja fundera.

Jag fick 26 poäng. Och då fuskade jag ändå för att inte framstå som en anarkafeminist och skrev att "Ja, jag tycker faktist att enhörningar ÄR söta". Mest poäng fick jag för att jag faktiskt använder/har använt uttrycken "Oh My God", "Visst", "Ursäkta Mig" och "Whatever". Är jag manlig då eller bara sunt kvinnlig och inte någon jävla My Litte Pony-anarkist?

Amagadd.

Kommentarer
Postat av: Nina

Hah, dumt test :D

Postat av: Karin

Ledsen Darling men jag tror just det är mer fjortis än kvinnligt etc. muahahahhah

2007-11-13 @ 22:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback