Militanta Avokador?

Jag är nog den enda som har något otalt med avokador. Frågan är bara vad jag har gjort dem? Jag har ju bara älskat dem till döds ner i min mage! Två gånger på kort tid har jag huggit mig i handen/fingrarnaför att jävlarna gjort motstånd. Nu senast (i går) gick kniven rakt genom kärnan som om den vore gjord av smör, och rätt in i min handflata. Blod. Aj. Smärta.

Det är dags att rusta för krig nu. De ska fan inte komma undan längre. ATTACK!!!!!!!!

Ps, Jag har dessutom kollat på Nationalencyklopedin hur man böjer avokado i plural, så klaga fan inte på min stavning.

Puss

Kommentarer
Postat av: jessica

jag vill kalla det för avokadoar.. haha.. puss

2007-11-15 @ 14:13:29
Postat av: Louise

Du får inte vara med och vilja ;) AVOKADOR!
Puss

2007-11-15 @ 18:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback