Stockholm i mitt hjärta....

Jag vet att jag inte äger laglig rätt att säga detta, i egenskap av äkta urgöteborgare, men.....Men.... Jag tror att jag.... Ja, jag tror att jag faktiskt börja gilla Stockholm!

Även trots det faktum att mina kollegor inte lyckades boka in ett rum till mig igår och jag fick fjäska till mig en del av Åsas dubbelsäng. Jag hade en hotellbokning, kommer till hotellet men hittar ingen reception. Endast en liten korridor med sju små dörrar med rumsnummer, ett linneförråd, ett kök och en städskrubb. Ingen personal, ingen rumsnyckel. Funkar skitbra. Inte. Höll på att garva ihjäl mig, det var så komiskt att jag inte kunde sluta. Hamnade en stund hemma hos läskiga Viktor och kollade på tv, sedan drog jag mig ut ur stan med en GPS som helst ville att jag skulle köra rakt in i en betongvägg. Uppdatera kanske? Inte heller i natt har jag rum, det är fullbokat i hela bloody stan. Får väl traska runt  och försöka ragga upp en wellpappkartong eller något.

Men ändå.... Jag gillar Stockholm! *host*

Vad vore en bal på slottet? You and me, me and you, were the only ones in our song....

Kommentarer
Postat av: Linda

du klarar dig alltid, boende är inte så viktigt =) Det värsta är att Sthlm är ganska trevligt faktiskt men glöm inte att Göteborg fortfarande är sveriges framsida...

2007-11-06 @ 09:47:21
Postat av: Karin

Hej gummsilumsan =) Ja jag säger ju det! Stockholm e skitfint! Om jag hade nånstans att bo å inkomst å såna där småsaker hade jag nog bott kvar. Så himla fint. Men kan man vara utan en mjukglass en varm sommardag på avenyn!?! det är frågan! pusspuss

2007-11-06 @ 22:03:55
Postat av: jessica

Göteborg is the shit! fast den här månaden är det spanien som land, resa nr 2 inplanerad i det där landet =)

2007-11-06 @ 22:13:55
Postat av: Junior

Inte för att vara sån men jag tror att du skulle passa bra i en wellpappkartong faktiskt! Hela din utstrålning och karisma är som gjord för en kartong=D

Ha det fortsatt kul i stockholm o är inte för mycket känguru!

Postat av: Karin

Wellpapp, hmm ja du menar att Louise skiner och är så underbar vart hon än är. Jag håller med helt :) Hon är världsbäst! Men sthlm hade vart grymt kul o på ett tag alltså!!

Puss

2007-11-08 @ 11:27:02
Postat av: Emma

Göteborg är och förblir Sveriges framsida, glöm aldrig de!!!
Så älsklingen, glöm stockholm nu

2007-11-09 @ 22:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback