Övertänkande

Denna veckan har gått helt otroligt fort. Vad hände egentligen, det var ju fredag förra veckan typ igår! Men nu är det dags igen, weekend. Även denna i Sthlm, hälsa på min käresta pöket denna gång. Mys.=)

Sedan har jag kommit in i en sån där tänkande analysperiod igen. Påfrestande. Vad mycket lättare det hade varit utan ett huvud just nu. Som dessutom är lite förkylt och därmed fyllt med cement. Känns som om någon slår mig tillbaka med en gjutjärnspanna i huvudet varje gång jag försöker kliva ur sängen om morgnarna. Inte skönt.

Skön däremot är min säng som ropar på mig nu. Trist bara att den är kall och tom. Hej hopp nu kommer jag.

Sov så gott!

Ps, det har flera gånger varit nära att komma flertalet "kloka" ord i detta inlägget, men jag har ångrat mig gång på gång när jag skrivit något. Jag är för smart för att blogga mera idag. Det är i detta fallet positivt. Kan man tänka ihjäl sig så är jag pretty fucking close.

Kommentarer
Postat av: jessica

när får ja reda på hemligheten??

2007-10-19 @ 20:57:57
Postat av: Louise

Imorn. Om du har någon lika bra hemlighet att kontra med vill säga ;)

2007-10-21 @ 20:46:24
Postat av: Linda

oooh.. spännande. Jag vill veta!

2007-10-21 @ 21:11:57
Postat av: jessica

men nu har det vart imon länge ju! inte fått veta nåt ju!

2007-10-22 @ 23:10:35
Postat av: Louise

Jag försökte ju ringa dig igår ju! Men de va ingen som svarade....

2007-10-23 @ 11:49:25
Postat av: jessica

ja ringde ju sen och då svara inte du... plus att ja hade rätt =)

2007-10-23 @ 17:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback