Robotdans och 2-årskalas.

Vilken helt underbar helg! Började inte helt bra kanske i fredags när jag var tvungen att åka till norge och hämta en av jobbets bilar som beslagtagits av norska polisen. Kul. Men med sällskap av min älskling Linda så hade vi grymt skoj ändå i bilen upp.

På lördagen blev det en springrunda i ett helt underbart oktoberväder, jag bara njöt av sol och salt och syre när jag kryssade mellan barnvagnar och kärlekspar nere på kajen. Sedan var det Magnus Betnér på Storan, jävlar vad rå han är.... =) Sedan blev jag sugen på brownie så vi gick till seven eleven. Tyckte att mjölk skulle sitta fint och köpte ett paket, tryckte ner ett sugrör och satte mig på en parkbänk på vasagatan och drack mjölk och käkade brownie. Öl en lördagkväll? Pyttsan. Här skare va mellanmjölk!

Sedan mötte vi upp Roman & Company på Trädgårn. Länge sedan jag hade så kul! Dansade och shakeade helt galet, det var inte många lugna sekunder, sjukt kul! Seda fick jag och Sulan spel och dansade robot-dans, till övriga dansgolvets stora irritation. Bästa var när Sulan blev tillknuffad av en brud och han utbrister "Stora kvinna!" Helrätt. Hennes kompis hörde det och där höll det på att bli bråk, haha!

Idag fyllde mosters lilla ögonsten två och det blev kalas med heliumballonger och nonstop. Bästa presenten var tveklöst min gamla Micki-spis, han struntade fullständigt i alla andra presenter! Själv hittade jag ett Brio-tåg som bara VÄNTADE på att jag skulle leka med det. Så där kröp jag runt på golvet, byggde ihop tågrälsar och sa "Tuff-tuff-tuff" som om jag inte gjort annat i hela mitt liv. Bästa med att ha syskonbarn, man får leka precis hur mycket man vill utan att någon kollar snett.

Så nu sitter jag här, käkar BBQ-cashew och känner mig tillfreds. Ser fram emot helgen som kommer då det blir upp till Stockholm och röja loss och träffa både jobbarkompisar och normala människor. Måste även fundera på vad jag ska ha med mig, denna gången är det min tur att komma på en present med tankeverksamhet bakom! =)

Kommentarer
Postat av: Wannabe storstad

Min present var svårslagen. Undrar om du har något att komma med?

2007-10-08 @ 13:54:59
Postat av: Louise

Jag har bestämt mig. Det kommer bli den bästa hittills. You wait and see.

2007-10-08 @ 22:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback