Volleyboll med glasögon- Ingen bra idé

Jag har slutat förvåna mig själv. Därför suckade jag mest när glasögon flög av redan på uppvärmningen. När jag sedan konstaterade att glaset gick i två delar och sprinten till bågen gick av så suckade jag igen. Spelade volley i två timmar utan att se bollen, det var intressant.

Så nu sitter jag här, med månadslinser från Hedenhös-tiden och kisar lite jobbigt, ser ju ändå inget, och gråter över det faktum att jag snart blir 3500 spänn fattigare då jag måste köpa nya brills (aka Satans Påfund). Vem fan gjorde mig blind, jag ska nacksvinga den jäveln....

Ska köra till Malmö imorn, wish me luck! Och by the way... Om ni har vägarna åt det hållet, undvik E6:an, jag har hört rykten om att det kommer irra runt en mullvad bakom ratten där........

Kyss.

Kommentarer
Postat av: viktor

Att ha glasögon var väl inte så smart? Så hade ju aldrig jag gjort. :-)

Vet du vad - jag ska till nya zeeland vårterminen -08! Det ska bli så skönt. då får du hämta lånebilar där ist för malmö. kram kram

2007-10-10 @ 18:30:47
Postat av: jessica

Andreas hälsar att du inte får köra samtidigt som honom och han åker 20.00 så du vet.. och jag ska till och från Kungsbacka.. men tar pendeln ner iaf.. så spåret ger du fan i ;)

2007-10-10 @ 22:52:24
Postat av: Louise

Nää, ska du?! Fan vad roligt!
Du får pressa på mig så att jag hinner få upp NES:et innan dess!

Jess, såg du inte bilen på väg upp för banvallen? Det var jag....

2007-10-11 @ 09:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback