Fan, faN, FAN....

Fast jag inte sett dig på så länge,
tänker jag på dig ibland
Du var nåt som fastnat på mig,
nåt som aldrig helt försvann

Fan, fan, fan, det skulle vart du
Fan, fan, fan, det skulle vart du

Fick jag spela om partiet,
fick jag chansen en gång till
Fick jag vrida tillbaks tiden,
om de gav mig en ny giv

Fan, fan, fan, det skulle vart du
Fan, fan, fan, det skulle vart du

Alla klockor, körer, alla himlens orglar,
skulle vart för oss
Alla trummor och trumpeter,
alla sagor, alla under,
allt på en och samma gång

Fan, fan, fan, det skulle vart du
Fan, fan, fan, det skulle vart du

Fast det var en kort romans var det,
nåt jag borde ha förstått
Såna chanser kommer en gång bara,
aldrig att de kommer två

Fan, fan, fan, det skulle vart du
Fan, fan, fan, det skulle vart du....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback