Hur ska jag börja?

Vännen, jag vet inte hur jag ska säga det här.... Jag vet att jag lovade att nämna dig i min blogg, men det finns liksom inget naturligt sätt att lägga fram det på.

Det vi har går inte att sätta på pränt, du är hela mitt lv, allt jag tänker på, varenda minut, varenda sekund. Utan dig skulle det inte vara värt att leva (bortsett från allt annat som skulle ersätta dig och alla killar jag skulle dejta efter dig givetvis). Du är min sol, min måne, min värld och det är för dig jag kämpar mig igenom dagen, med förhoppning att åtminstone få prata med dig innan solen går ner (att jag trivs med mitt jobb och behöver arbeta för att få pengar att leva oc resa för, är av mindre betydelse). Du är underbar trots att du dricker cider och aldrig hållt i en öl, jag ser inte ner på dig för det *host*.

You´re my everything.

Skruttisen. ;)

Så, vänner, här kommer 1000 kronors-frågan: Ironi eller fullständig ärlighet?

Fina priser utlovas till vinnaren.

Kommentarer
Postat av: mathias

jag säger som max berglund.
BUUUUULSHIIIT!

2007-09-12 @ 23:04:21
Postat av: Louise

Passa sig! Det kan straffa sig att kaxa mot chefen. Risken finns att man får dela ut flyers vid centralen igen ;)

2007-09-13 @ 13:10:27
Postat av: Damon Ninos

Fullständig ärlighet! // Skruttisen

2007-09-13 @ 16:56:14
Postat av: Louise

;)

2007-09-13 @ 21:25:03
Postat av: jessica

va?`det där med cider och inte hållt i en öl förvirrar verkligen....

2007-09-14 @ 12:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback