Se men inte bli sedd.

Jag har tre långa ärr på mitt vänstra lår. Det är det inte många som vet. Tillsammans är de nästan en decimeter långa. Jag skaffade mig dem på en skolresa i Åsa i tredje klass. Det är det ännu färre som vet. Hur ska någon veta det när ingen ens har sett det? Kanske att någon någon gång noterat det, men inte tänkt något mer på det.

Jag har fler ärr, men dem är det bara jag som vet om. Ingen annan har brytt sig tillräckligt för att lägga dem på minnet. Det är lite sorgligt. Men det är väl så det är. Det är bara jag som ska veta om dem. För varje gång får jag ett nytt ärr. Och som vanligt är jag ensam om att se dem.

Jag är så trött på att bli kollad på, men inte sedd.... Like a lion in a cage, noone dare to come close....

Kommentarer
Postat av: johan

hej, ville ba cheer ju up en smula!
puss o kram

2007-09-09 @ 23:13:36
Postat av: Louise

Vad söt du är=) Thanks!

2007-09-10 @ 17:15:59
Postat av: Karin

Jag tycker det var väldigt fint och djupt...

2007-09-12 @ 13:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback