Veckan som gott (OBS, ingen felstavning, den har varit riktigt god=)

Jag e helt slut. Det goda livet har kommit ikapp mig.

Hade en helt underbar helg förra veckan, visting Annelie och Daniel i Oslo igen. Inflyttningsfest ju! Vilken jättefin lägenhet ni hade! Runt 30-40 galningar som förfestade och sedan hamnade på hårdrocksklubb, Amplifier, någonstans i Oslos mörka gränder. Spelde biljard och jag och min teammate VRÅLVANN första omgången! Oj oj oj, Louise satte in dödsstöten och teammaten blev så glad att han lyfte upp mig och kramade mig medan jag sprattlade som en fisk en decimeter ovanför marken (Han var väldigt lång). Sedan kom en andra utmaning och jag var i ett sådant lyckorus efter första segern att jag inte kunde koncentrera mig och förlorade andra omgången. Fan också. Men jag vet ju att jag är bäst ändå, så det är lungt.

Sedan bar det tillbaka till Töyen och fyllekäkandes resterna av smörgåstårtan som jag och Karin köpt på vägen upp (vi blev så himla sugna på smörgåstårta så vi var tvungna att stanna på vägen upp och käka upp den i bilen......) Trångt blev det när 15 pers skulle dela på ett par stycken sängar. Jag tillbringade natten upptryckt på sidan mot ett galler, 1.80 m ovanför avgrunden, med 3 snarkande gossar bredvid mig. Spännande att inte riktigt veta om man kommer vakna på golvet med ett brutet nyckelben på morgonen! Fast å andra sidan, vem är jag att gnälla med tre söta pojkar vid min sida? ;)

Dagen efter blev vi påkörda vid Svinesund på vägen hem. Jävla gubbe att inte se sig för. Min fina hyrbil.... Flipp! Ja. Jag ville sparka på hans fula, rostiga 850. Sedan fick jag pizza. Då blev jag glad.

Denna veckan fortsatte i festens tecken. Missade volleyn i måndags för att jag var för trött, klent av mig, ångest. I tisdags fick vi finfrämmat från Stockholm. Vi tog en öl på Mi Casa och sedan hamnade vi på andra långgatan. Då blev jag rädd. Jag är pryd. Så vi larvade runt inne i en tvivelaktig butik och jag höll på att dö när larmet gick igång när vi skulle gå ut. JAG HAR INTE SNOTT NÅGOT! JAG ÄR FRI KYRKLIG FÖR FAAAN! JAG HAR ALDRIG ENS SETT EN NAKEN KILLE!! LOVA ATT INTE RINGA MIN MAMMA!!!! (Eh, hoppas hon inte läser detta).
Sedan var jag tvungen att halsa ett par öl på Vasastan för att glömma denna hemska upplevelsen bland gummisnoppar och sjuksköterskedräkter. Hur fan hamnade vi där?! Uscha mig.
Missa förresten inte länken till videon där ni ser hur Junior är elak mot mig. Varför måste han alltig stygga sig?!
http://www.youtube.com/watch?v=7G5Z_vsybWg

På onsdagen fyllde baby Linda år och det intogs tapas på Resekt med tjejerna, riktigt nice=)

Torsdag var det "vip"fest i en jeansbutik och det dracks ett glas vin och inhandlades byxor. Mina smakråd bestod av, i ena ringhörnan, Linda R och Annsofi, i andra ringhörnan nyfunna vännen i form av en liftare från Oslo. Vi kan konstatera att killar är bättre smakråd: "Nej. Nej. Ja, ta den". Tjejer tar längre tid på sig: "Men asså, den var fin på det sättet, men den andra var nog bättre, fast o andra sidan, den tredje asså, den var ju också jääääättefin...." Effektivt? Nej. Trevligt? Ja. Firade mina nya byxor med en öl på Corazon. Sedan blev det invigningsfest i en annan klädbutik, med mingelmat och och disco på lastbryggan. Riktigt skoj!

Igår var jag JÄTTETRÖTT. No shit. Åt hemmagjord pizza hemma hos Linda och bara mös med mina tjejer. Fan vad härliga ni är!

Nu sitter jag här, väntar på tvätten, ska ta mig en springtur om en stund, och laddar för ikväll när det blir party hos Anne-lise och sedan ut på krogen och kanske möta upp galningens bror+ kompisar. Får se vad som händer!

Kyss på er!

Ps, Min fot har somnat. Väck den inte, den kan bli aggressiv.


Kommentarer
Postat av: Mor

Mamma har läst,hi,hi,hi..
Puss&Kram

2007-10-02 @ 20:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback