A Good Nights Sleep? Acer-Hell!!

Jag, som vanligtvis lider av en sleeping disorder som gör att jag stensomnar så fort jag lägger huvudet på kudden, KAN INTE SOVA!! Illa, Gunilla. Försökte ge mig på mitt nya projekt, men kom inte så långt. Batteriet på min hyggligt nya laptop håller nämligen bara drygt 1,5 timme(!). Så jävla kasst att jag bara vill sätta en yxa genom skärmen.
Aldrig mer Acer, kan jag ju säga! Skitdator. Min sju år gamla stationära är fan snabbare och mer stabil än den här jävla u-landsskiten.

Hur illa ställt är det inte när drivrutinerna till scrollhjulet på touchpaden slutar fungera varannan timma och sedan kräver både manuell och automatisk ominstallation? Hur kan ett program installera om sig självt?!?! Eller att den tar tio minuter att starta upp och ytterligare fem till tio minuter för varje program som ska igång. Med Itunes, Mozilla, Msn och Mina dokument uppe samtidigt får du räkna med en uppstart på drygt fyrtio minuter. Sedan tillkommer två minuter per musklick/kommando.

Jag vill inte gärna erkänna det, men jag är sugen på att följa någons råd och köpa en Mac....
Fast det har jag aldrig sagt!

Kommentarer
Postat av: Viktor

Tja, var glad att batteriet haller 1,5 timme. Mitt Acerbatteri e helt slut efter 40 minuter. Dar snackar vi express... By the way, Applebatterierna haller i nastan tre timmar. Gott o veta det! NOT!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback