SCORE!!

Fatta vad jag scorade i lördags. Fick med mig tre killar hem. Hoho! Sedan att det var killpolare som slaggade på soffan och extramadrassen i vardagsrummet för att de hade lämnat sin bil här efter festen behöver vi väl inte berätta....? Det låter så mycket bättre om jag utelämnar det. SCOOOORE! =P

Förresten, sitter och funderar på vad det ska bli av mitt liv.... Byte av stadsluft kanske? Jag är på tånaglarna nu, så passa er.... Här kommer hon! Hon är snygg (sexig och singel med för den delen), hon är laddad, hon är sugen på utmaningar och hon har bestämt sig. Bara en ansökningshandling bort (host, formalitet).

Ses till hösten.

Kommentarer
Postat av: cheeessee

http://www.youtube.com/watch?v=4HqqfaQzVW4

en film du måste se bara !!! helt underbar !!!

2008-04-21 @ 23:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback