Thanks For The Memories!

Tack alla ni som gjorde min cocktailfest till en helt underbar kväll igår! Bättre vänner och partydjur får man leta efter!

Särskilt glad blev jag framåt slutet av kvällen, när vi står på terassen på Trädgårn. En killkompis kommer fram och ger mig en riktig, riktig bamsekram. Sedan säger han till min tjejkompis som står bredvid (som om inte jag skulle höra det med):

"En flickvän som Louise skulle man ha!" Ja, tänkte jag, en flickvän som mig skulle man ha. =)

Älskar er alla! Tack för den här gången, vi ses snart igen på en fest nära dig. Grillparty i sommar kanske?

Så här mysigt kan man ha det på bakfyllan dagen efter (resten av korten kommer Karin B lägga upp på fejsbok):


image79

Ps, Millencolin-skivan fick mig att bli tårögd. Thanks, thanks a lot....
Ni vet vad som gör en popsnörepunksflicka lycklig! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback