Varför Har Inte Moster Snopp?

Jag blir aldrig klar på jobbet. När jag redan jobbat över en timma var jag tvungen att åka till flygplatsen och byta bil, och då tänkte jag passa på att titta förbi mami och snylta lite midag och ta det lugnt framför Discory Channel ett tag. Vad jag inte visste var att mitt monster till systerson var där. Han är 2,5 år och har precis lärt sig prata. Vilket innebär att han upprepar ALLT! Vi fick i trekvart höra att batteriet till brandvarnaren var trasigt och att den egentligen borde hänga i taket (det hade han noga uppmärksammat och upplyste oss om hela tiden). Jag garvade mest, men min kära far som stått ut med detta en hel dag, tröttnade och gick ut i garaget och bankade. Kvar var jag, mami och lillkillen, tillsammans med en stor låda lego (hävdar stenhårt att min mamma skaffade både barn och barnbarn av den enda anledningen att hon själv var ute efter leksakerna).

Hos mina päron kan man inte låsa toalettdörren inifrån (däremot utifrån, vad nu det ska vara bra för?). Därför får man förlita sig på att folk har vett och etikett att inte slita upp dörren medans man sitter med brallorna nere. Tyvärr saknade 2,5-åringen denna finkänslighet, utan rusar in, trycker på spolknappen medans jag sitter ner (blöt i rumpan!) och nyfiket undrar vart min snopp tagit vägen. Efter att vänligt förklarat att jag inte hade någon och lagom bitskt bett honom sticka därifrån kommer frågan VARFÖR jag inte hade någon. Jaaa, vad svarar man på det egentligen??

BARN!!!! Ska vi inte ha några.... Jag älskar dem, men på armlängds avstånd. =P

Kommentarer
Postat av: Mor

Ha,ha,ha,ha,ha,ha.....många skratt blir de denna
morgon.. Visst e han UNDERBAR..Jag erkänner,du har
rätt,jag älskar lego,barn får man stå ut med..
PussMor

2008-04-13 @ 10:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback