Billy- Dödssynden!



I'm just about to do something that goes against all my principles.

Jag ska snart äta en Billys pan pizza. Jag vet! Det kan vara något av det äckligaste som finns, det är fett och smakar fot och är allmänt vidrigt.

Men! Är man hungrig och jätteslapp och bara vill ramla ihop i en hög och somna, då får man. Jag tröstar mig med att jag faktiskt inte valt den själv, utan att det är någon som haft med sig den och glömt den i min frys. Det känns mer okej då.

Önska mig lycka till, min mage kommer protestera efter det här.
Får svälja ner det med en liter Proviva.

Beach 2009 känns väldigt avlägsen, för övrigt.



Kommentarer
Postat av: Karin

Billys pan pizza är ju as gott!!!!

2008-08-14 @ 13:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback