Återföreningen Är Ett Faktum- My Precious Has Returned

Linda hittade honom, slagen, misshandlad och överkörd av minst en bil, låg han där nästan livlös på parkeringsplatsen. Hon tog hand om honom tills jag kom hem, lade honom i en påse. Sedan gav jag honom ett varmt bad och vaggade honom lite. En ny kork ska han få imorgon, sedan är han som ny igen.

Vi ska aldrig skiljas mer! Mitt gloss är för mig som Ringen är för Gollum (eller han Grinchen i Sagan om Ringen, som jag uttryckte det) . My precious........ Ja´dore........ Dior.....             

image59



Först tänkte jag inte blogga det här, det är lite väl ytligt för mig. Men vad fan, som Linda sa nyss: "Jag har slutat förvånas vad gäller dig". Jag har en ytlig pryl, och det är mitt gloss. Låt mig. Jag lovar att försöka lösa världssvälten nästa vecka.


Kommentarer
Postat av: jessica

han kom tillbaka =)

2008-02-05 @ 23:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback