Diss eller komplimang?

Har på senaste tiden fått ett antal regelrätta dissar, eller är det komplimanger? Velade lite om vilken kategori jag skulle blogga under, men jag utgår ifrån att allt detta är sagt med kärlek? Döm själva:



"Hon är väldigt snygg att se på, men jävligt jobbig att lyssna på. Lite som dig faktiskt". - By Junior, idag.

"Jag satt på toaletten och då tänkte jag på dig" - By Karin, idag.

"Dig skulle man ju inte knuffa ur sängen på morgonen!" -Okänt taffligt raggningsförsök, ett par månader sedan.

"Du var ju inte så jävla snygg, men söt var du och det är mycket bättre" - Ännu ett okänt, ännu taffligare raggningsförsök, ett tag sedan.

"Jag tror du brukar sjunga till Kiss i duschen" - Jag tror du vet vem du är....

"Du har fått din kroppsform efter pappas sida släkten, de hade inte heller några bröst!" - Min egen mamma, under min känsligaste tonårsperiod.

"Jag har ett minne från bilresan till Åre, och det var hennes ständiga pratatande elva timmar i sträck!" (pekandes på mig) - Bästa killkompisen, ca en månad sedan.

Kommentarer
Postat av: Mor

Hallå ja !!!
Riktigt så sa jag nog inte..
Vi satt faktiskt o pratade..
Du har bara ryckt några ord i en STOR helhet...
Typiskt dej.Älskar dej ändå...
Hoppa på en magsjuk bara

2008-02-13 @ 12:31:58
Postat av: Louise

Tar alla chanser jag får =P

Postat av: Junior

Jag instämmer med Mor! Du har tagit ett helt vanligt samtal o ryckt ut de ord du känner för och skapat ett helt nytt citat! Skäms!
Hoppa på en knarkare bara

2008-02-15 @ 18:33:27
URL: http://www.junior.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback