Lipgloss-olycka?

Asså, ibland skrattar man bara ihjäl sig. Följande fanns att läsa på insändarsidan i en av våra dagstidningar:

"Likt en ängel ifrån himlen du kom och med dina vingar du slöt mig i din famn. Här vill jag stanna, jag älskar dig Hanna!"

Hade jag fått se något sånt tillägnat mig hade jag SKÄMTS IHJÄL!! Såååå klyshigt! Killen lider ju av en patetisk svårartad toffelsjukdom. Osexigt. Vad hade ni fallit för? Jag hade lätt gått rakt in i fällan om jag fått höra något i stil med "Får jag kleta lipgloss på dig? Med mina läppar givetvis".

Något lite lustigare fanns på sidan efter, där familjeannonserna sitter:

"Hipp, hipp, hurra! Flaggan i topp, det blev en med snopp"!

Så jäkla kul! Här snackar vi humor.

Men apropå lipgloss.... Här kommer en för mig VÄLDIGT passande bild från min absoluta favoritserie-strip: Wulffmorgenthaler.

image69

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback