Personliga Avslöjanden

Jag har ibland fått höra att jag sällan pratar om mig själv, att jag sällan avslöjar något eller släpper folk nära. Det är kanske inte något man vanligtvis gör, men med tanke på hur mycket jag pratar kanske procentsatsen är lite väl låg i mitt fall.

Så, mina vänner, här kommer lite avslöjanden om Yours Truly:

1, Min ägg-klocka måste stå på två minuter när jag är färdig med matlagandet, för jag gillar inte udda siffror. 2 är ett bra tal.

2, Jag måste följaktligen alltid köpa två paket toa-papper när jag är i affären.

3, Jag tror att mitt ena ben är 1 cm längre än det andra (efter kinesiska muren-flygandet).

4, Jag erkänner sällan vad jag känner utan motprestation (dvs; du måste erkänna dina känslor först)

5, Jag missar gladeligen bussen och kommer försent till jobbet för att hinna platta mitt hår.

6, Jag pratar så mycket för att jag är livrädd för tystnad. Tystnad är av ondo, för om det är tyst hinner folk tänka för mycket och då händer ofta otrevliga saker som du inte planerat.

7, Jag ser för jävlig ut i håret just nu.


Your turn, avslöja något om dig själv, för nu står jag här med brallorna nere mitt på Centralstationen och känner mig jävligt naken! Join me in my nudity =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback