Träningsvärk Efter Helgens Bravader

Har sjuk träningsvärk efter denna helgen. I lathetsmuskeln. Kan nog helt ärligt säga att jag inte gjort något vettigt alls. Det var ett stort steg att ta sig utanför lägenheten i lördags kväll för att gå ut och käka med vännerna (som för övrigt var enormt trevligt, tack för det snyggingar!), annars har helgen spenderats i horisontellt läge i soffan framför film efter film. Många kakpaket har det gått åt. Jag försökte även ge mig på en påse cashewnötter, men de försvann ner i någon annans hals på den tiden det tog mig att gå från vardagsrummet, in i köket och tillbaka till vardagsrummet igen. Min lathet har inte haft några gränser. Det är Stockholmsbesöket som drar ner mig i fördärvet.

Uppstyrning!!

Kommentarer
Postat av: Em

Bra, jag kan inte saga annat an att jag ar nojd. Hall dig hemma, ga inte utanfor dorren, oppna helst inte ens fonstret. Fragade en av dina vanner (namner inga namn men du kan nog gissa) om han haller koll pa dig, men ack nej han pastad att det inte gick, att du var for vild. Hur ska jag kunna slappna av pa andra sidan jorden nar jag vet att du har lamnat din lagenhet for nagra timmar. Sluta med det. Fortsatt med dina lathetsovningar. Love Em

2008-02-21 @ 02:44:25
Postat av: Louise

Born to be wild jue =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback