Vad betyder elev?

Hade en ganska rolig diskussion om lärare och elever med en kompis på msn. Kände att jag var tvungen att delge er min eminenta förklaring på vad ordet "elev" betyder:

W säger: du är en duktig elev. vad betyder elev?
Wsäger: vet du det lilla louise
L säger: hm......
W säger: ååå du e så sööööt idag. har du en vovve? aa de har du. där ääär den?
L säger: elementary education violation?
W säger: haha
W säger: supernanny fast med lärare?

Frågan är bara var vovven kom in i bilden? Anyway, nu vet ni vad "elev" betyder.

Over, out and good night.

Kommentarer
Postat av: W (från Island)

Lysande förklaring! Det där om hunden låter kanske lite konstigt, men jag använde mig av en väl genomtänkt pedagogisk metod som faktiskt fungerade utmärkt ;)

Postat av: Louise

Haha, nu avslöjade du dig ändå ju!

2008-02-13 @ 17:42:48
URL: http://loi.blogg.se
Postat av: W

Avslöjad som superpedagog med diskutabla metoder? Jag bjuder på den! :P

2008-02-13 @ 23:24:03
URL: http://widellinhosweblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback