Var det Norrkan det kallades?

Det känns som om jag korsat land och rike runt hundra gånger den senaste veckan, Stockholm förra helgen och i fredags var det en snabbvisit i Norrköping (eller Norrkan, som Finspångtjejerna kallade det), där det var 21-årsbaluns. Jag drog med mig tre riktiga partybrudar och vi kände det som vår plikt att shaka booty all night. Loj glömde självklart passande skor till outfiten och stapplade runt i Hannas pumps i storlek 39 hela kvällen (observera att jag har 37 i vanliga fall). Efter ett tag fick hon skoskav i sina och vi fick byta, vilket innebar att Loj fick stappla runt i STILETTKLACKAR (jag äger inte själv ett enda par högklackade skor) i storlek 39. Jag som inte ens kan gå nerför en trappa i strumplästen utan att ramla och bryta ett ben stod och dansade som en dåre till schlager (Ja, SCHLAGER!) och hade riktigt kul (Ja, KUL!) Är det inte oroväckande?

Kvällen fortlöpte dock utan frakturer, och vi hade dessutom sängplats säkrat för kvällen. Jag kan lova att den killen fick många avundsjuka blicka när han stapplade ut från Palace med fyra (tre vrålsnygga och så jag) brudar i släptåg. Den bjuder vi på!

Vaknade på morgonen av att det var alldeles för ljust i rummet, en kille snarkade, Thessan låg och skrattade på skånska och jag låg och faceplantade väggen (bästa uttrycket, tack Åre). Sedan fick jag ett glas vatten över mig.
Morgonens bästa kommentar, hämtat ur ett telefonsamtal: "Det ligger en brud bredvid mig som säger att hon är blöt. Men det är nog bara för att Fredda kastade vatten på henne". Kan tolkas hur fel som helst.

Tack vännen för en kanonkul kväll, du lyckades verkligen med det här, mat, vimmel, champagne, modevisningen, allt! =)

Se även vimmel på:
www.tjoffe.com om några dagar när alla korten lagts upp!


Kommentarer
Postat av: Karin

Ja de var verkligen superkul min babe!! Känns skönt att man börjar få lite inverkan på dig me Schlager o högklackat o så... erkänn du vill vara MIG!! haha.. Nej men du va imponerande!!Vi alla babes hade så jäkla kul! De måste vi göra om, vi va ju som de perfekta tre musketörerna , fast 4 haha!

2008-02-11 @ 19:55:41
Postat av: Tjoffe

För tusan Loi! Det heter Norrpan!

Puss

Postat av: jessica

Är du säker på att du var i sverige? Så du inte åkte till en annan planet och blev drogad av utomjordingar? Nämligen fått en chock över att du gillade schlager!!

2008-02-11 @ 22:16:20
Postat av: Louise

Jag sa inte att jag gillade schalger, jag sa att jag ahde kul. Måste ha varit bra nerknarkad asså....=P

Haha, Norrpan? Fan,vad gulligt! =)

2008-02-11 @ 23:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback