Vem är dummast?

Haha, satt just och kollade kort på Facebook. Efter en snillrik kommentar från allas våra käre Klabbe, som är en jävel på att slänga ur sig plattityder och visdomsord, följde en lång diskussion om smör:

Klas bildkommentar: Mathias och Em ser verkligen ut som om dom har: "sålt smöret och tappat pengarna" :P

Mathias Osterloh wrote: a vad då smör?!

Klas Olsson wrote: men dö cheese! de e jue ett uttryck! De kan du få i läxa att kolla upp va de betyder :P

 Junior Jobert wrote: Den ene är dummare än den andre:-D     

Mathias Osterloh wrote: men jag fattar väl det med, men vad fan skulle jag ha smör till där. fanns det inget lämpligare ;O)

Hahahahah, jag garvar ihjäl mig!

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

hahha

Postat av: Junior

Stackars pojkar...tur att dom är snälla iaf!

2008-02-06 @ 21:46:35
URL: http://www.junior.se
Postat av: Anonym

haha!

vi får nog ta och sätta Osten i pluggbänken när han kommer tillbaka!

2008-02-07 @ 09:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback