3 väskor och en flipp

Efter klagomål på att jag vart för seriös i mina blogginlägg får jag väl komma med ett relativt oseriöst inlägg då!

Har just packat inför Åre. Det tog 30 minuter och jag fyllde 3 väskor med abslout ingenting. Roman fick frispel och flippade när jag sa hur många väskor jag hade med mig. Man kan ju tycka att det borde vara mycket saker i, men jag har inte tagit med ett enda par jeans och bara tre tjocktröjor. Jag kommer frysa ihjäl. Så frågan är bara exakt VAD Louise har packat ner. God knows! Jag och Em synkade oss dock, jag tog med hårtork och hon tog med plattång. Effektivitet. Hon hade dessutom fått ned ett hundra pack med kondomer efter påtryckningar från hela sin familj. Vad tror de kommer hända egentligen?! Hahaha, skönt att min familj har högre tankar om mig och snarare oroar sig för att vi ska dratta av vägen med bilen och att jag inte har tillräckligt med snacks i fickorna.

Så nu sitter jag här och väntar på att bli upplockad. Egentligen borde jag diska undan lite, men jag orkar inte. Jag har ju haft finfrämmat från Sthlm som "härjat" med mig hela helgen, så jag är helt slut. Får vila upp mig tills nästa besök.  =P

Åker snart ch bloggen kommer vila sig i en vecka. Tillbaka då med updates om brutna ben och kaos i liftkön. Ta hand om er!

Puss och kram!!

Kommentarer
Postat av: Mor

Vadå kondomer ?
Enligt Lo.har INTE föräldrar sex..
Dom i sin tur TROR inte att deras barn
har de heller,hi,hi,hi....
Älskar dej du lilla "upphittade" barn..
PussMor

2008-01-06 @ 18:28:06
Postat av: KlaBBe

Hoppas att ni får det skoj i Åre!

2008-01-06 @ 21:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback