I've got you babe.... I've got you babe.... I'VE GOT YOU BABE!!!!

Det är intressant hur personer som tror att de är mystiska, originella och svåra att förstå sig på, i själva verket är lika genomskinliga som gladpacken på en fruktsallad.

I know what you're trying honey, even though you haven't figured it out yourself yet ;)

Jag använder ett av Karins favvo-uttryck; "Vill både ha kakan och äta den". Men denna kakan tänker fan inte låta sig ätas utan motprestation. Hihihihi.

Kom tillbaka när du vet vad du vill så ska jag dissa dig litegrann. För det är ju så vi jobbar, right? =) Hihihihi.

Jag går på caffe frappé just nu. En disaster för mitt välbefinnande. Jag pysslar ju inte dagligdags med så tunga droger som koffein, så det är lite ovant. Vanligtvis knarkar jag ju bara på jobbet. Jävla italienare som inte lämnade något i handskfacket som vi hoppats. Därav mitt fnitter här och var i texten, och den höga nivån på mina skämt. But you all get it, right? Min mage protesterar hårt. Jävla kaffe.

Kommentarer
Postat av: jessica

koffein is the shit!

2008-01-24 @ 23:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback