Orgie i entrén?

Kände mig inspirerarad att blogga lite innan jag nannar. God knows why. Kom just hem efter en kalastrevlig kväll på stan. Först ett glas vin och en (ursäkta min otacksamhet) vråläcklig GT hemma hos Annsofi. Ingen av oss fick ner den utan fula grimaser. Myste lite med Rasmus, världens mysigaste lilla pälsboll (Annsofis valp som ser ut som en korsning mellan chewbacca och en gremlin innan man häller vatten på den, skitsöt!). Sedan skulle vi möta upp ett par vänner till henne som befann sig på stället "mellan Flying Scotsmen och BLVD, där det är ärlor i fönstren". Okej, what?? När vi står framför någon form av entré frågar dörrvakten oss:" Ska ni ha orgie?" Ja tack svarar vi och klampar in (stället hette Orgia och vakten frågade givetvis "ska ni till Orgia?" men man hör det man vill höra). Väl där sveptes en underbar vodka lime (som Loj aldrig druckit fram tills för ca tre veckor sedan, men av någon anledning fått i sig varenda jävla helg efter det).

Sedan stod hon ensam i en kö till Nef i nästan en timme för att möta upp Offe & co. Fan vad skoj det var att träffa dem igen! En sak  är säker: Killar med Dior-gloss är fan så mycket hetare än killar utan. Hade en kanonkväll på alla plan och nu fattar hon inte varför hon sitter här och bloggar när sängen med nya, rena satinlakan väntar henne. Loj, Loj, kom hit och sov med oss! Jaja, jag kommer, tig med er. Lakansjävlar. Värsta är att de vet om att de är oemotståndliga. Jag älskar att prata om mig själv i tredje person för övrigt.

Sov gtt älsklingar!

Kommentarer
Postat av: jessica

För att ha fyllebloggat måste ja säga att de var grymt skrivet.. nästan inga stavfel ju och man fattar ju va det ska stå =)

2008-01-27 @ 11:43:28
Postat av: Louise

Stabil är jag. Inte som den twedmarkska hästen som trampar på sig själv. hahaha, det var jätteroligt=)

2008-01-27 @ 12:10:16
Postat av: jessica

Det kanske inte är lätt och vara häst? Jag tycker ändå det var roligare att den twedmarska hunden åt upp allas godis
så hon spydde typ hela dagen.. haha

2008-01-28 @ 15:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback