Permission för fint väder och gott uppförande?

Vad gör hon inne på jobbet en dag med så sjukt fint väder som denna? Det borde vara en mänsklig rättighet att få vara ledig när man lever 99% av vintern i mörker, regn och elände. Nepp, det blir att springa av sig sina sorger ikväll. Jag ska ju bli biff inför sommaren, det är hårdträning som gäller.

Jag var hos optikern och fick en flaska ögondroppar som jag fick Roman att hälla i mina ögon förut. Ett bra tips är att hålla ögonen öppna när man droppar i det, det blir så blött på kinderna annars! =)

--------------------------------------------------

A red room with blood on the walls, a trashed soul in pieces on the floor.... A moment of peace before the sky falls down, a touch of eternity reaches my mind. A place lost in confusion, with sparkling silverdust falling through the air. Its quiet now. Its closing in, its getting near. It caresses your cheek, you shiver slowly. Its not cold, nor warm. And you welcome it. Its getting even closer. You hold out your hand. And then.... Boom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback