This is for YOU!!

Yours truly är helt slut. 2007 tog knäcken på mig. Nu laddar jag upp inför Åre och sedan bär det av utför (bokstavligen). 2008 kan inte bli annat än perfekt, I can promise you that!

Tack alla älskade vänner, nya och gamla, för ett helt underbart år och en helt underbar avslutning på det. Och tack för att ni är med mig hela vägen in i det nya. Älskar er över allt annat!

Jag har förhoppningar, förväntningar, drömmar, planer, funderingar och gissningar på vad 2008 kommer bjuda på, men en sak som jag är helt säker på är att det är NI som kommer göra det till det grymmaste året!

Så ta tillvara på varje tillfälle som bjuds och gör det bästa av det, har ni förlorat en enda sekund kommer ni aldrig att få tillbaka den. Behandla människor ni möter med kärlek och respekt, jag lovar att ni kommer få igen det. Ha en av mina favorit-klyschor; "Främlingar är bara vänner du inte lärt känna än", i åtanke . Ni kommer möta dem övarallt; på stan, på bussen, i affären, på jobbet, på krogen. Ge dem ett leende, det är så enkelt att göra någon glad!

Detta inlägget blev fullt av visdomsord och plattityder, men någon gång då och får man vara klyschig om man heter Loi!

Gutes Neues Jahr, allihop!=)

Kommentarer
Postat av: Junior

Hur va det nu..?

"Jag är så jävla trött på dig!!" eller nåt sånt va?

Ber om ursäkt för detta uttalande, kan du förlåta mig?

Postat av: Louise

Lattja googlesen så får vi se ;)

2008-01-03 @ 13:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback