Inte bortglömd!



Nej, jag har inte blockat någon av er på msn och nej, jag har inte glömt min blogg. Jag har bara kört en yxa genom min piss-Acer vilket lett till svårigheter att kommunicera på annat sätt än röksignaler.

Denna helgen kan ni dessutom hitta mig i en fin blå tröja i lobbyn på Gothia Towers, i full färd att dirigera ledare, föräldrar och spelare till Gothia Cup. Jobbigt för mig som är så asocial att behöva träffa människor. ;o)

För övrigt har jag just börjat återhämta mig från galenskapen som hände mig i torsdags. Jag och Ann-Sofi skulle bara ut och ta ett glas på stan och umgås lite. Hon drog hemåt vid tiotiden. Kanske borde jag gjort det med? Slutade med att jag hakade på ett annat trevligt gäng och hamnade på nyöppnade Hamngatan där jag både gick vilse, drack vin och fick sommarregn i håret. Sedan fick jag uppleva hur onödigt det är att ta taxi från Domkyrkan till Vasastan.... Men jag hade så sjuuuukt roligt! Spontanutgångar är det bästa.
Ge mig mer sånt. :o)
And more of this and more of that.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback