Bänka Honom! Bänka Elmander!


Efter 82 minuter:

Emma: Vad fan gör Elmander på plan??
Jag: Ja, vad fan gör han DÄR?! Bänka honom! (Observera att Louise inte kan ett smack om fotboll).
Emma: Ja, BÄNKA honom!

Emelie: Jag klarar inte av hans utstående tänder.
Jag: Nä, och jag gillar inte det där fula krulliga håret i nacken. Killar ska inte ha krulligt hår!
Karin: Men vad hård och kall du är, Louise!

Jag: Ja, men ser det ut som om jag får ligga eller??
Karin: (tyst och förskräckt).
Emelie: Hahahaha!
Jag: Emelie, bara tyst. Du får fan inget du heller.
Emelie: Sant (rycker på axlarna).

Strax efter detta förlorade vi på riktigt. Jag firade med en brownie och en standardmjölk. Precis som det ska vara.

Sov så gott! Nu ska jag gå och lägga mig (och sova, inte ligga, som sagt).



Kommentarer
Postat av: Karin

Är kag någonsin tyst o föskräckt i din närvaro? Dock suckandes o skakande på huvet kanske!! För att citera Emelie när vi diskuterade innan en kille längre bort som satt med en jädra massa brudar ensam, och helt normalt ja lägger till - han är väl bög, Louise nickar och säger nedlåtande nåt om han mamma ( har ja för mig) och Emelie ser ovanligt glad ut och bara säger - Jag älskar att ni är så hårda... :) Hon e skön! Hon är med ;) Go!! Men tyst och förskräckt, nja, ja har vart me för länge för att bli de min ängel. Jag försöker däremot RÄDDA läget så att andra inte blir de haha.. Du kan va skrämmande, du vet ;)

2008-06-20 @ 15:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback