Mitt I Golfen


Hade ett jätteroligt telefonsamtal igår kväll:

-Heeej, vad gör du för något?
-Kollar golf.... (lite disträ). Det är sjukt spännande! Tiger Woods ligger lika vid artonde hålet och det är särspel....
-Jaha, vad kul, men då kanske jag stör?
-Nej, nej, Louise, du stör ALDRIG. Men det kanske är så att du tror att du stör.... Och för att du inte ska behöva tro det kanske det är bättre om jag ringer dig om en stund....?
-Hahaha!

Du är så söt! ;o)


Cykla inte av bron om Frankrike gör mål i 89:de nu bara.

Kommentarer
Postat av: Mr Rastlös....

Nu är jag hemma...lyckades att hålla mig kvar på bron...din cykel är ju en riktig racer....håret stod åt alla håll när jag kom hem... :)

2008-06-17 @ 23:04:21
Postat av: Den där Louise

Kom hit så ska jag rufsa det rätt igen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback