Naken-shock På Kajen


Idag visade jag mer naket än vad somliga pojkvänner sett av mig (jag är ju faktiskt både pryd, katolik, oskuld samt lider av penisfobi. Någon kallade mig nymfo och jag utgår ifrån att det är det det betyder).

Skulle ta mig en löprunda nere på kajen och eftersom mina shorts var på jobbet hittade jag ett par gamla hotpants i en byrå. Märk väl: "Gamla". Inköpta när jag var  14-årsåldern och Impuls fortfarande existerade.
Det krasade härligt i resåren när jag drog dem på mig, men vad gjorde det? Jag skulle ju bara springa!

Först gled de upp i ljumskarna, sedan gled de ner så jag visade mina små (ja, små) trosor.
Då drog jag upp dem igen och blottade hela låren och halva nederdelen av rumpan.
Det gick inte så jävla bra, kan vi ju konstatera!!
Tur att jag har en shyst häck.

Någon som vill se mer? Kommer inte hända, pantsen är förpassade till de sälla jaktmarkerna.
Pang, de är döda.






Kommentarer
Postat av: Mor

hi,hi,hi,hi,hi,hi,hi,hi,hi,hi....hi....
Du har väl inte kastat dom antika brallorna ?
Bra att de inte e bara jag som klantar mej...
PussMor

2008-06-05 @ 08:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback