Tribute to Anders!


Igår hörde jag en låt med Pussycat Dolls (ja, jag vet, håna mig inte). När jag hör den tänker jag alltid på min vän Anders, så jag tänkte att jag slänger iväg ett mail och låter honom veta att jag tänkte på honom. Hittade då massa andra mail som har gått mellan honom och mig i ett halvår och jag skojar inte när jag säger att vi hade kunnat ge ut en bok dubbelt så tjock som Gynning/Schulmans mailkonversationer.
Skummade lite snabbt igenom det och konstaterade att det är ganska vettiga saker vi pratat om och hittade en del mail som gjorde mig riktigt glad. Som detta:

"Vet du vad? Jag tycker bra om dig Louise. Du är en häftig och förbannat skön människa.

Puss"

Eller det här som passar så jäkla bra in på mig själv:

"Jag är väldigt rastlös och vill helst ut och resa. Lära mig surfa och hoppa fallskärm och supa mig drängfull utan att behöva tänka på morgondagen. Jag vill yra runt i en okänd stad med okända människor och bara njuta av att allt är osäkert. Med vetskapen att jag fem minuter senare kan slänga in allt mitt skit i en bil/buss/tåg/flyg och dra vidare till en annan del av världen. GODDAMN!"

Sedan fanns det en jäkla hög med mail där han är rent ut sagt mobbar mig (typ som att jag har en legotatuering), men jag vet att han retas för att han inte vet hur han ska uttrycka sin kärlek, så det är okej.

JAG GILLAR DIG MED!!!! :oD


Kommentarer
Postat av: Anders

KÄRLEK!

2008-06-13 @ 14:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback