Det Finns Hopp För Mig Med!

Någon gång ska jag också bli vuxen och sofistikerad. Jag har smygstartat med att inhandla mitt livs första par vuxen-skor, ett par marinblå pumps, liknande dem på bilden. Jag kan dessutom gå i dem! Och jag tycker de är sköna! Och jag vill ha dem på mig hela tiden! Tom när jag sover! Mina nya babys. Helt galet.... Vad ska det bli av mig?? Lipgloss-beroende och sko-fetischt. Har dessutom börjat leta efter den perfekta handväskan och skjortan. Nä, nu måste jag gå och inhandla något svart rockigt/punkigt snart innan jag blir rädd för mig själv.

Trashy becomes classy. (Inte för att jag någonsin vart särskilt trashy, men det lät bra).

image73

Kommentarer
Postat av: Viktor

Sa lange du inte fargar toalettvattnet blatt kan du inte bli trashy. :)

Postat av: Mor

KÖPA pumps ????
När mamma har hur många som helst.
HELT GRATIS..........

2008-03-13 @ 21:02:00
Postat av: Karin

Ok, vem är du och vad har du gjort med Louise!?!?!
Är converse åt folket ett minne "blått" :P Ett tips, lämna pumps pjuxen hemma under hultsfred! Men älska klackar =) puss

2008-03-14 @ 08:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback