Erase or Rewind?

I prefer erase. Synd bara att det är en omöjlighet. Varför kan man inte själv få bestämma vad man ska komma ihåg och inte?? Jag glömmer ju hela tiden saker som jag verkligen vill minnas (mitt närminne är ungefär lika långt som en groda är grön), varför kan jag då inte få bestämma sker som jag faktiskt VILL glömma??

Orättvist.

Nu ska jag gå och dricka en öl och glömma allt för stunden åtminstone. Just det, jag ska spöa Robert i biljard med var det tänkt. Har jag tur kommer Jess dit och bevittnar hans nederlag. =D

Till häst! (Eller skor, jag lär ju få gå dit....)

Helg snart. Yeah!

Puss


Kommentarer
Postat av: jessica

Jag hade verkligen tänkt att bevittna de.. men Kville? Det är ju långt dit.. Puss

2008-03-05 @ 23:20:35
Postat av: Em

what, ska du ga ut och ha skoj, ar det ens mojligt utan mig?

2008-03-06 @ 05:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback