Jag E Gör-Smart (Som Vi Säger I Väst)

Har bokat in mig själv på en resa som gör att jag kommer komma hem fredag kväll klockan 22.35. Klockan åtta morgonen därpå skall jag infinna mig någonstans på Chalmers (Chalmers finns ju över hela fucking stan!) där jag ska skriva högskoleprovet. Varför då kan man ju fråga sig. Ja, den som ändå det visste. Jag har nämligen ingen aning! Tänkte att det kunde vara en intressant sak att göra? Så nu har jag suttit och småpluggat lite delprov för att ha ett hum om hur det kommer gå till. Slutsats; Risken är stor att jag stryper författaren till mattedelen. Omkretsen av en kvadrat på 48000cm2 är väl för fan lika stor som omkretsen på en rektangel på 48000cm2?!?!?!?! Jäkla flarne som gav mig fel på det! Det kommer stå "Blond" i mina papper.

Men! Ska man slappa i värme så ska man. Och jag ska njuta av varje sekund! Tunisien har ca 22 grader i luften och 15 i vattnet just nu. Svensk högsommarvärme! För vi badar väl sällan i mer än 15 gradigt vatten numera?

Jag tar med min nya Pod och glajdar ner på beachen.

Pass, p-piller o pesetas (eller dadlar, dinarer och dromedarer) , här kommer jag! Hasta la vista, honeys! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback