Nygamla Möten I Duschrummet

Duscharna på mitt gym är sällan helt kompletta. Antingen kommer bara kallvatten, eller så är munstyckena sönderslagna för att folk tappat dem i golvet, så de sprutar åt femtioelva olika håll, eller så fungerar de inte alls. Givetvis fick jag tag i den enda fungerande duschen igår, vilket innebar att det stod en kö av nakna tjejer bakom mig, stampandes i golvet och väntade på att jag skulle bli klar (säkerligen en killes våta dröm, men itne min).

För att vinna lite tid ropar jag över axeln att duschen bredvid mig typ funkar, den har bara två av tre ovannämnda brister. In kommer en tjej för att testa lyckan, men stannar upp i dörroöppningen.
"Nämen hej, Louise!"
Öh.... Då var det en tjej som gick i klassen över mig på JM (gymnasiet). Lite awkward blev det, har inte träffat henne på flera år, och så står man där helt näck och utlämnad och kör en "catching up"-konversation: "Jaha, nämen, vad har du gjort senaste osv". Verkligen kul att träffa henne igen, hon är svintrevlig, men jag hade känt mig mer bekväm med kläder på, haha!


image71


Kommentarer
Postat av: jessica

HAha, vem var det då?

2008-03-04 @ 10:17:25
Postat av: Karin

ja vem va det+? + det är ju tur att du är så snygg naken då:)

2008-03-04 @ 16:08:32
Postat av: Louise

Det var Elin, minns inte riktigt efternamnet. Kan det ha varit Shwartz?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback