Oj. Tomt. Och Tyst!

Kom just hem efter en helg i Sthlm. Trött som en ekorre utan ADHD tyckte jag att det skulle bli skönt att komma hem och bara slänga mig i sängen och sova (är väldigt trött eftersom jag blev väckt klockan sju imorse av av en outhärdligt pigg person). Men så när jag klev innanför dörren slogs jag av en helt enorm.... tystnad.... Inte kul. Jag har inte tänkt på innan att tystnad kan vara så tyst! Snabbt som attan på med tv:n för att få lite sällskap. Ja, jag är nog extra sällskapssjuk just nu. Haft människor omkring mig hela helgen så det kändes konstigt att helt plötsligt vara ensam. Känns konstigt att vara hemma igen, vet inte varför. Helgen gick så fort. Oj! Nu hittade jag en jättecashew-nöt. Jag åt den. Tänkte bara säga det. Öh.... Jag har nog inget mer vettigt att säga ikväll.

Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Karin

Tycker att du är extremt söt min vän...ville bara säga det :) Ska sova nu! Sov gott min underbara..

2008-03-09 @ 23:00:17
Postat av: Em

kara louise, tack for att du informerade mig om den stora noten, viktiga grejer, knappis.

2008-03-10 @ 02:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback