Lasagne För Homedelivery

Vill bara inleda med att säga att jag just nu fryser som en koala utan päls i Sibirien. Hu! Ge mig värme!!

Igår var jag en riktigt snäll människa. Var tvungen att jobba över en stund, men sedan tog jag mig hem, gjorde lasagne, packade in den i smörpapper och gladpack och begav mig in till stan för en homedelivery. Det verkade uppskattat (jag är ju en mästerkock, så vad annars?) och det bjöds på bubbelvatten och glass till efterrätt.
Kändes helt okej. :o)

Tycker synd om er stackars satar som inte fick smaka. Den var sjuuuukt god. ; )

Ikväll blir det terass-häng och imorgon bär det som bekant av till Norge. Ska bli kjempe-koseligt!

Just det, får inte glömma köpa snus och kavring, annars släpper nog inte Annelie in mig.

Ha de!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback