Lip, Gnäll Och Böl.

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! Jag flippar snart!! Jag ska få löneök. Med 3,5 %. VAD ÄR DET?? En piss i havet! Jag gör ett hästgöra och jag kommer få INGENTING!

Jag tycker om mitt jobb skitmycket, det gör jag verkligen. Men gör man ett förbannat bra resultat och har en vrålbrant kurva uppåt hade man ju önskat att det märktes på lönen med. Jobbar man över en timme varenda dag och inte ens hinner käka lunch vill man att det märkas på något annat sätt än att någon bara klappar dig på axeln och säger att du är duktig. Å, tack, shyst, jag får en utökad deltidare på 50% under tre månader under sommaren. Yes! Jag kan ta två veckors semester i år igen!

Louise- snart slutkörd och på ett vilohem nära dig.








Kommentarer
Postat av: Viktor

Alskar man sitt jobb sa betyder lonen ingenting!

Postat av: cheeessee

Du pratar om mig som jag inte finns, schysst. hahaahaha

2008-05-25 @ 23:44:50
Postat av: Louise

Här hänger vi inte ut folk. =P

2008-05-26 @ 22:12:00
URL: http://loi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback