Ouch! Such A Beautiful Day!


Jag känner sommaren komma närmare och närmare. Att kunna sova med öppet fönster, höra fåglarna kvittra och vakna till att någon skäller ut folk som pratar på gatan är vardagslyx. Att jag blev släpad ur sängen 0645 uppvägdes av det faktum att det serverades nybakat bröd. Pluspoäng! (Välbehövda sådana).

Jag var ute och sprang på kajen förut, satan i gatan vad härligt det kändes! Det var ett tag sedan jag gjorde det, knappt gjort det sedan Tunisien, kasst av mig. Sedan att jag snubblade på en kantsten och svalde två flugor gjorde det bara ännu mysigare. Det var ju en helt underbar solnedgång! Mer spring åt mig!

Nu längtar jag tills mitt lördagsragg kommer hem så att vi kan leka vår favoritlek på Avenyn. Det är dags nu, baby! Släpp dårarna ut, det är VÅR!!!!

Nu ska jag ta upp fötterna ur fotbadet och ta en ballerina till. Kyss på er!

Kommentarer
Postat av: Karin B

Jag längtar sjukt mkt till Avenyn, brillorna, lekarna, it sounds amazing, I ll be there! Och jag inser ju nu efter att ha hört din underbara röst att nån får jag hålla koll på dig! Du är verkligen helt underbar! Jag älskar dig! Stor puss

2008-05-11 @ 22:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback